Już tysiąc klientów korzysta z SMS-owych powiadomień o przerwach w dostawie wody

W bazie SMS-owego systemu powiadomień o planowanych i awaryjnych przerwach w dostawie wody, którym zarządza Zakład Wodociągów i Kanalizacji z Krośnieńskiego Holdingu Komunalnego, zapisanych jest już ponad tysiąc klientów.

SMS-owy system powiadomień o awariach wodociągowych oferowany jest wszystkim klientom krośnieńskich wodociągów, tj. mieszkańcom Krosna, Głowienki, Iskrzyni, Komborni, Korczyny, Krościenka Wyżnego, Miejsca Piastowego, Odrzykonia, Potoka, Pustyn, Świerzowej Polskiej, Szczepańcowej, Targowisk, Ustrobnej, Widacza, Woli Komborskiej, Wrocanki, Zalesia, Zręcina oraz Łężan. Jest to usługa bezpłatna i bardzo wygodna. Aby z niej skorzystać wystarczy zapisać się do bazy SMS-owych powiadomień i na bieżąco otrzymywać wiadomości z informacjami o przerwach w dostawie wody.

Zapisy na SMS-owe powiadomienia odbywają się internetowo, za pośrednictwem strony www.ekrosno.pl, na której znajduje się baner z informacją – Powiadomienie SMS. Klikając w niego zostajemy przekierowani na stronę do rejestracji, gdzie można dokonać wszelkich formalności, czyli podać: numer telefonu, na który mają być wysyłane powiadomienia; miejscowość i ulicę, której powiadomienia mają dotyczyć; oraz wybrać rodzaj powiadomień, tj. wyłączenia planowane lub awaryjne, albo jedne i drugie. Do rejestracji nie trzeba podawać ani swojej tożsamości, ani żadnych innych danych osobowych. Dodatkowo, Zakład Wodociągów i Kanalizacji dba o to, żeby wysyłane powiadomienia i wiadomości były wolne od spamu.

Klienci wpisani do bazy są w szybki sposób informowani o ewentualnych zakłóceniach w dostawach wody oraz mają dostęp do bieżących i wiarygodnych informacji, ponieważ to my je przygotowujemy, aktualizujemy i rozsyłamy na wskazany nam numer telefonu – mówi Marcin Kilar, kierownik Zakładu Wodociągów i Kanalizacji w Krośnieńskim Holdingu Komunalnym.

Z oferowanej usługi i nowoczesnego systemu powiadomień korzysta coraz więcej klientów Spółki. Dwie osoby – z Korczyny i Komborni, których zapisy wyznaczyły przekroczenie tysiąca zgłoszeń na listach do powiadomień o planowanych oraz awaryjnych wyłączeniach, otrzymały od Krośnieńskiego Holdingu Komunalnego firmowe upominki z podziękowaniem za zaufanie i rejestrację do bazy SMS-owego systemu powiadomień.

Zachęcamy wszystkich naszych odbiorców wody do skorzystania z naszej oferty i zapisania się do systemu SMS-owych powiadomień, ponieważ jest to naprawdę przydatna i wygodna usługa. Zamiast zastanawiać się, dlaczego z kranu nie płynie woda, z otrzymanej na telefon wiadomości wiemy, z jakiego powodu jest przerwa w jej dostawie i kiedy możemy spodziewać się wznowienia dostaw – podkreśla Marcin Kilar, kierownik krośnieńskiego ZWiK.

Szczegółowe informacje na temat zapisu do bazy SMS-owych powiadomień dostępne są również w Biurze Obsługi Klienta, które mieści się w nowej siedzibie Holdingu przy ul. Fredry 12, a także telefonicznie, pod numerem – 13 47 48 360.

Źródło: Krośnieński Holding Komunalny