ZUS uruchomił nowe linie tematyczne

Zakład Ubezpieczeń Społecznych uruchomił 3 nowe linie tematyczne, aby ułatwić klientom kontakt telefoniczny.

Pod numerem telefonu 22 290 87 01 można uzyskać informacje w sprawie świadczeń z powodu poddania się kwarantannie lub izolacji oraz zasiłków opiekuńczych na czas opieki nad dzieckiem w związku z zamknięciem żłobka, klubu dziecięcego, przedszkola, szkoły. Pod numerem telefonu 22 290 87 02 odbywa się obsługa w sprawie wsparcia dla przedsiębiorców,. Natomiast pod numerem 22 290 87 03 można uzyskać informacje w sprawie odwołanych badań lekarskich i rehabilitacji leczniczej.

Pod tymi numerami pracownicy ZUS są dostępnie dostępni w dni robocze w godzinach od 7 do 15.

Nadal do dyspozycji jest ogólnopolska linia telefoniczna pod nr. tel. 22 560 16 00.0 Po wybraniu „0”(połączenie z konsultantem Centrum Obsługi Telefonicznej), należy wybrać odpowiedni temat rozmowy:

– 1 – Pomoc techniczna i obsługa e-ZLA,

– 2 – Renty i emerytury,

– 3 – Zasiłki,

– 4 – Informacje dla ubezpieczonych,

– 5 – Informacje dla płatników,

– 7 – Wsparcie dla przedsiębiorców

– 9 – Zasiłek opiekuńczy i świadczenia z powodu poddania się kwarantannie lub izolacji