ZUS prosi Klientów o ograniczenie wizyt w placówkach – telefoniczne dyżury eksperckie
Zakład Ubezpieczeń Społecznych prosi klientów o ograniczenie wizyt w Oddziale w Jaśle oraz inspektoratach w Brzozowie, Dębicy, Krośnie i Sanoku. Instytucja zachęca do korzystania z usług dostępnych za pośrednictwem z Platformy Usług Elektronicznych.
W przypadku potrzeby kontaktu można skorzystać z informacji telefonicznej pod numerem 22 560 16 00. Konsultanci są dostępni w dni robocze pon. – pt. godz. 7.00 – 18.00. Można też wysłać e-mail na adres cot@zus.pl. Klienci mogą również zarezerwować wcześniej wizytę poprzez portal PUE.
Ze względu na zaistniałą sytuację Oddział w Jaśle uruchomił dla klientów specjalne numery telefonów, pod którymi będą mogli uzyskać potrzebne informacje z zakresu (w godz. 7-15):
– emerytur i rent: tel. 13 446 57 65,
– zasiłków: tel. 13 443 79 68,
podlegania ubezpieczeniom społecznym i opłacania składek: tel. 13 443 79 72.
Natomiast z inspektoratami można skontaktować się pod numerami telefonów:
– Brzozów: łączenie przez sekretariat – 13 434 15 21, 13 434 15 57,
– Dębica: łączenie przez sekretariat – 14 677 68 30, 14 677 68 33, 14 677 94 95,
– Krosno: łączenie przez sekretariat – 13 432 14 90, 13 432 75 98, 13 436 12 33,
– Sanok: opłacanie składek: tel. 13 465 12 08,
podleganie ubezpieczeniom społecznym: tel. 13 465 11 78,
zasiłki: tel. 13 465 11 96,
emerytury i renty (łączenie przez sekretariat): tel. 13 465 11 00.
Kontakt do Doradców ds. ulg i umorzeń w Oddziale ZUS w Jaśle:
– 13 446 29 17, 503 073 468
-utworzony specjalny adres e-mail: Doradca_ds_ulg_i_umorzen_jaslo@zus.pl